mandag 16. juli 2012

Vindu/sprosser

Vi fikk beskjed fra snekkeren vår om å begynne å bestemme oss for vindu, og sprosser.... utrolig vanskelig! Tror ikke jeg har tenkt så mye over det før når jeg har sett hus. Men når vi var på en liten mini-ferietur til Lillehammer nå, satt jeg bare og kikka på vindu og sprosser på alle hus jeg så. Har også fått venninner til å sende meg bilder av sine nybygde hus (fasader). hehe :) Men nå troooor jeg at jeg har bestemt meg. Det blir 2x3 ruter, a'la sånn som bildet under viser.

Bildet er hentet fra Blink-hus - dette er hustype Randaberg.


Håper vi blir fornøyd!

Ellers så er neste steg at betong-firmaet skal begynne å støpe i starten av august, og at snekkeren skal starte 1.september.

spennende :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar