fredag 30. september 2011

Bad

Når jeg leser og tenker på innredning til huset, så er det ikke et og et rom merker jeg. En dag tenker jeg på bad, neste dag er det k jøkken, og så er det soverom osv.... ;) I dag tenker jeg BAD!

Mange nydelige bad å hente inspirasjon fra... vet ikke helt hvilken stil vi vil ha. Men noe a'la dette kanskje?

Synes dette var kjempefint! Hentet fra denne bloggen :)


Ellers henter jeg også inspirasjon fra Villa Von Krogh til bad også.







LÆKKERT??




Da er det fredag (jippi!!!! ) , og jeg og jentene er hjemme alene både i ettermiddag/kveld - og i morgen. Mannen i huset skal på 80-tallsfest i kveld, og i morgen skal han hjelpe sin bror med hyttebygging. Så da får vi kose oss som best vi kan vi da :) Det går nok helt fint :)


Men ja.... det blir godt å slenge seg i sofaen i kveld når freden har senket seg.... :P


God helg!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar